ربوہ ٹائمز سے متعلق

ربوہ ٹائمز (آئی ایس ایس این نمبر 2415-5616) ایک آزاد ڈیجیٹل اخبار ہے جس نے ایک دہائی سے زائد عرصے سے اعلی معیار کی خبریں، رائے، اور تجزیہ فراہم کیئے ہیں. یہ سنہ 2006 میں احسان ریحان کی طرف سے قائم کیا گیا تھا، جو وقت اشاعت سے ایڈیٹر کے طور پر کام کر رہے ہیں.

ربوہ ٹائمز، پاکستان کے ایک چھوٹے سے شہر چناب نگر سے شروع کیا گیا. 90،000 کی آبادی کے شہر میں صرف ایک مذہبی اخبار تھا اور کوئی آزاد اخبار نہیں تھا.

آج ربوہ ٹائمز شہر کا سب سے بڑا اخبار ہے جسے 1 ملین بین الاقوامی قارئین ہر مہینےپڑہتے ہیں. ربوہ ٹائمز کے نمائندے 10 سے زائد ممالک میں موجود ہیں۔

ہم نے اعلی معیار کی رپورٹنگ کے ذریعہ ایک شہرت بنائی ہے جبکہ پاکستان جیسے خطرناک ماحول میں بھی صحافت کے معیار کو برقرار رکھا ہے جس کی وجہ سے ربوہ ٹائمز کے صحافیوں اور ایڈیٹرزکو روز مختلف مسائل کا سامنا کرنا پڑتا ہے تاکہ وہ ادارتی مواد کو تجارتی، سیاسی اور مذہبی مفادات سے محفوظ رکھ سکیں.

ربوہ ٹائمز کی اقلیتیوں اور مذہبی آزادی کی خلاف ورزیوں پر صحافت کو دنیا بھر میں تسلیم کیا گیا ہے جس میں بین الاقوامی تنظیمیں اور حکومتی ادارے بھی شامل ہیں.

ربوہ ٹائمز میں ہم نے اس خبر کو یقینی بنانے کیلئے Google News، Bing News اور Apple News جیسے اہم نیوز نیٹ ورکوں کے ساتھ تعاون کیا ہے، ہماری رپورٹوں اور ملٹی میڈیا مواد متعدد سامعین کے متعدد حد تک سرحدوں میں قابل رسائی ہیں.