فیشن

پوج ڈیمونٹ نے بیلجیم پولیس کو گرفتاری دے دی

یہ بات اہم ہے کہ ایک متنازعہ ریفرنڈم کے بعد کاتالونیا کی علاقائی پارلیمان کی جانب سے آزادی کے مبہم اعلان پر میڈرڈ حکومت نے اس کی نیم خودمختار حیثیت ختم کرتے ہوئے انتظامی اختیارات اپنے ہاتھ میں لے لیے تھے۔
میڈرڈ حکومت کی جانب سے کاتالونیا کی نیم خودمختار حیثیت کا خاتمہ کرتے ہوئے اس پر براہ راست حکومت کرنے کے فیصلے کے بعد پیر 30 نومبر کو پوج ڈیمونٹ اور ان کے ساتھی بیلجیم چلے گئے تھے۔
بیلجیم کے دفتر استغاثہ نے پوج ڈیمونٹ ان کے ساتھیوں کو حراست میں لیے جانے کے حوالے سے ایک بیان میں کہا، ’’انہیں صبح نو بجکر 17 منٹ پر ان کی آزادی سے محروم کر دیا گیا۔‘‘ استغاثہ کے ترجمان کے مطابق، ’’ہم ان پانچ لوگوں کے وکلاء کے ساتھ مسلسل رابطے میں تھے اور انہوں نے پولیس اسٹیشن آنے پر آمادگی ظاہر کی تھی۔‘‘ ترجمان کا مزید کہنا تھا کہ ’’انہوں نے اپنے وعدے پر عمل کیا۔‘‘
خبر رساں ادارے اے ایف پی کے مطابق آج اتوار کی شام صرف ان پانچ افراد، ان کے وکلاء اور مترجم عدالتی پیشی میں حاضر ہوں گے۔
پوج ڈیمونٹ اور ان کے چار ساتھیوں کو اسپین کی عدالت کی طرف سے حکم دیا گیا تھا کہ وہ بغاوت، سرکشی اور عوامی پیسے کے ناجائز استعمال کے الزامات کا سامنا کرنے کے لیے عدالت میں پیش ہوں۔ اس میں ناکامی کے بعد اسپین نے جمعہ تین نومبر کو ان علیحدگی پسند رہنماؤں کے وارنٹ گرفتاری جاری کر دیے تھے۔